20 augusti 2013

Förra veckans instagrambilder.

Ja förra veckan blev en riktig pysselvecka här hemma. Kan det bero på att jag skulle ha en liten fest här hemma på lördagen och då ville ha det fint tills dess? Ja, det ligger nog mycket i det. Och en bra morot för att bli klar! Dels kom mitt nya armeringsnät upp på väggen som jag känner mig jättenöjd med. Sen målade jag även om kakelfogen i köket. Från grå till svart. Och sen från svart till antracitgrå. Blev inte helt nöjd med resultatet. Först använde jag en fogpenna som var otroligt pillig och svår att jobba med. Den tog också slut när halva kaklet var kvar fast den skulle räcka till hundra meter fog. Vilket jag absolut inte har. Därefter bytte jag till en grå färg som man strök på med pensel. En aningens lättare men även den var väldigt svår att få till bra. Historien om kakelfärgen är inte slut än, måste nog ge mig på den en gång till innan jag blir nöjd. Jag var också på Rum 21 för att hämta ut boxarna från Hay som jag vann i deras instagramtävling. Superfina så tack & bock! En bra vecka helt enkelt!

Bilder: Minja Inredning

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar