25 augusti 2013

Dusty Diamonds.

Jag har varit nere i Malmö i helgen och sprang då in på inredningsbutiken Olsson & Gerthel. Har faktiskt aldrig varit där tidigare men besökt deras webbshop många gånger och den tycker jag väldigt mycket om. Butiken i sig gjorde mig inte heller besviken. Superfina grejer och trevlig personal. Det gillar man! Jag köpte några prylar där inne som jag ska visa er i ett senare inlägg. Däremot föll jag handlöst för denna vackra serie som jag tog några bilder på. Dusty Diamonds av Anna Elzer Oscarson. Hur fina är inte dem här? Tror det får bli ett inköp vid ett senare tillfälle... Här kan ni läsa mer om designern Anna och även se samtliga av hennes produkter.

Bilder: Minja Inredning

1 kommentar:

  1. Sjukt snyggt! Jag klickade mig dit för att köpa något av det, men ca 4000 var lite för mastigt :)

    SvaraRadera